петак, 2. децембар 2016.

Firme za SEO

Firme za SEO su sve traženije. Iz ugla nekog ko ima iskustva u ovoj oblasti, smatram da je korisno podeliti neka sa onima kojima te zusluge trebaju ili će im trebati. Tako da, posle ne malo godina na webu, i u ovoj oblasti optimizacije za pretraživače, u prilici smo da malo osvetlimo i ovu oblast, vezano za odabir Internet partnera. Sve više, da ne kažemo i od vajkada, pravi poslovni potezi čine razliku između uspešnih i neuspešnih.
Upravo je izbor firme za SEO usluge ključna stavka za vaš nastup na Internetu. Kada pogledate sajtove tih firmi, sve one nude kule i gradove. Ipak, sugestija je da budete oprezni i strpljivi prilikom donošenja odluke o izburu poslovnog partnera u ovoj oblasti.



Koje firme za SEO izbegavati



  • Firme koje obećavaju jeftinu uslugu, da ne kažem najjeftiniju uslugu. Kvalitetna usluga ili kvalitetan proizvod i jako niska cena nije karakteristika vremena u kome živimo. Niti ima logike niti poslovnog opravdanja za ovakve ponude. Proverite vuše puta pre nego što vas omađija ovakva ponuda.
  • Firme koje daju garanciju da će posao uraditi za nekoliko meseci. Činjenica je da Google algoritam favorizuje pošten SEO, i da ne menja pozicije sajtova svaki dan. Vreme je veoma bitan faktor za rangiranje sajtova, a kod Google nema lažnih prečica, ili su one svedene na statističku grešku. Blago rečeno, svaka firma koja daje garanciju je razlog da se zapitate da li je to moguće, i da naravno, istražite njene rezultate na Google. Novac koji izgubite na ovaj način se može nadoknaditi ali, protraćeno vreme i što je još gore, onaj loš osećaj da vas je neko zavaravao, ili da budemo manje grubi, da vam nije rekao ono što je trebao da vam kaže, vam niko ne može vratiti.
  • Firme koje tokom rada na optimizaciji za pretraživače, Internet marketingu, ili SEO ne traže ništa od vas, nikakve podatke, nikakav materijal, nikakav ili minimalan konsalting, odnosno šalju vam suvoparne izveštaje o realizovanom poslu.
  • Firme koje se ne udubljuju u vaš posao i ne žele da shvate kako vi poslujete i kako pulsiraju vaši ciljni klijenti. Niko to bolje od vas ne zna i sasvim je logično da firma koja radi vaš Internet marketing ima ptorebu da se sa vama češće konsultuje po pitanju vašeg poslovanja, vaših misija i vizija. Nedostatak komunikacije na relaciji vlasnik firma za SEO, je jedan od osnovnih razloga loših rezultata u procesu promovisanja web sajta.
  • Firme koje vam ne nude promene i predloge za bolji nastup na Internetu. Jednostavno, u ovoj oblasti moda se užasno brzo menja. Trendovi u oblasti SEO i skoro svakodnevne novotarije potiskuju postojeće tehnologije, servise, programe, načine nastupa. Vlasnici nemaju vremena time da se bave jer to nije njihov matični posao. Ali, firme za SEO to moraju da rade i neprestano prilagođavaju nastup na netu. Naravno, u konsultaciji i dogovoru sa vlasnicima sajta.
  • Firme koje vam podilaze u svemu i nikada ne pokušavaju da nametnu svoj stav, već uvek prihvataju mišljenje vlasnika. Onda nešto nije u redu. Kako vlasnik koji se bavi oblašću X može biti stručniji od firma koja se isključivo bavi oblašću Y?
  • Firme koje obećavaju kraktoročna rezultate. Zapamtite, nastup na Internetu je kao i bivstvovanje  u realnom životu. Cilj je opstati što duže i biti dovoljno konkurentan. Nije naš narod lud kaže kaže da sve što je brzo to je i kuso.


Koje firme za SEO odabrati


Odabir firme za SEO, odnosno Internet marketing je strateški potez.
Kao takav traži donošenje najboljih poslovnih odluka. Pogrešan izbor firme, tj. partnera, vodi u trošenje finansijskih sredstava, ali i drugih resursa, od kojih je faktor vremena jedan od najvažnijih. 
Vredi potrošiti više vremena i izabrati firmu koja:
  • prepoznaje vaše vizije,
  • koja može da prati vaš način poslovanja,
  • koja ima resurse, znanja i dovoljno stručne kadrove da realizuje dovoljno konkurentan proizvod na Internetu,
  • kojoj je vaš uspeh važan,
  • koja ima konkurentne cene i potreban kvalitet
  • sa kojom možete ostvariti željene rezultate na webu
Naravno, ne postoji čarobna formula. Ali, kada obavite razgovore sa potencijalnim firmama za Internet marekting, trebalo bi da se slože kockice. Jednostavno, istražite relevantne informacije o svakoj od njih i smanjiti mogućnost donošenja loše odluke. Činjenice, reference, rezultati povezani sa vašom intuicijom i infrormacijama, su dobar put za odabir pravog poslovnog partnera za optimizaciju za pretraživače, tj. celokupan nastup na Internetu.


1 коментар:

  1. kod nas ne samo da postoje razne firme sa sumnjivim kvalitetom i reputacijom, nego se javljaju i pojedinci, free lanseri koji su josh sumnjivijeg kvaliteteta, ali koji oduzimaju klijente renomiranim firmama a uz to "bacaju" na ceo posao oko SEO losu reputaciju i nevericu da je to nesto sto je poterbno.

    ОдговориИзбриши